Sissejuhatus

Meie bizhub-süsteemid prindivad, kopeerivad, skaneerivad, faksivad ja saadavad e-kirju – ent Konica Minolta integreeritud lahendused suudavad veel palju enam. Meie erilahendused võimaldavad pakkuda klientidele kõikehõlmavaid, kuid individuaalsetele vajadustele kohandatavaid tarkvarasüsteeme, mis on täielikult integreeritavad ettevõtte töökorraldusse või pakuvad võimalust optimeerida enamikku protsessidest. Meie mitmekülgne tarkvaralahendus on midagi enamat kui vaid iga seadme jaoks vajalike programmide summa – me pakume täielikult kohandatavad süsteemi ja oluliselt efektiivsemat töökorraldust. Loodav sünergia ei suurenda mitte ainult üldist tootlikkust, vaid pakub klientidele ka teretulnud konkurentsieelise.

Aruandlus ja turvalisus

SafeQ annab kasutajatele integreeritud printimisega täpse MFP arvelduse lahenduse, turvalisuse, ligipääsu kontrolli ja järgne-mulle. Laiahaardeline toote komplekt sobib väikestele ja keskmistele organisatsioonidele, suurtele korporatsioonidele, rahandusinstituutidele, hariduskeskustele (krediidisüsteemi toetus) ning projekteerimisinstituutidele (läbi kriitiliselt heakskiidetud projekti mooduli). Samuti võimaldab see integreeritud Tsentraliseeritud Ettekande Süsteemi (tsentraliseeritud ettekanded osakondade võrgus), tsentraliseeritud veebipõhist käitlemist, avatud arhitektuuri ajakohastamiseks ja modulaarset kasutajate integreerimise süsteemi.

Arveldamine

Lahendus toetab neid tüüpe arveldamisi:

  • Reaalajas arveldamiseks kommunikeerub server printeriga printimise ajal ja leiab tegeliku arvu prinditud lehekülgi. Tööde puhul, millised on kasutaja poolt tühistatud või mida ei prindita (näiteks paber on takerdunud) arvestatakse ainult tegelikult prinditud lehekülgi.
  • Mitte reaalajas arveldamiseks võetakse töö eest tasu vastavalt selles sisalduvate lehekülgede arvule. Kui töö on tühistatud või printer prindib välja rohkem lehekülgi, ei võta SafeQ neid arvesse.
  • Tooneri kattuvuse arvestus baseerub prinditud tööde analüüsil teatud resolutsioonis. Mida suurem on resolutsioon, seda täpsem on arveldus. SafeQ eristab värve ja tooneri kattuvust CMYK arveldamiseks. Seda funktsioni toetatakse ainult PCL, POSTSCRIPT, HPGL ja RTL keelte puhul.

Otse ja turvaline printimine

Kasutades otseseid printimisjärjekordi, prinditakse tööd harilikul teel. Server analüüsib neid ja logib kõik vastavad andmed (lehekülgede arv, värvid, kahepoolsete lehekülgede kasutamine, sihtprinter, kasutaja kes tellis prindi või lehekülje tooneri kattuvus).
Turvaline (edasilükatud) print on funktsioon mis blokeerib tööd, mis on saadetud printerile kuni kasutaja autoriseerimiseni printeri terminalis. Kasutajal on kontroll oma dokumentide üle. Prinditav töö asub serveris ja kasutajal on võimalus printida see töö välja ükskõik millisest süsteemi pandud võrguprinterist – seda funktsiooni nimetatakse „Follow-me“ funktsiooniks.
Kasutaja autoriseerib ennast printeri või multifunktsionaalse seadme juures personaalse PIN koodiga või kaardiga, milleks võib olla juba ettevõttes kasutusel olevad erinevat tüüpi kaardid.

Digitaliseeritud dokumentide arhiveerimiseks

Skaneeritud dokumentide tsentraliseeritud lahendused: teksti tuvastamine, konverteerimine erinevatesse formaatidesse, triipkoodide tuvastamine, indekseerimine, sorteerimine, paber arhiivide digitaliseerimine.

Kasud ettevõttele

Igal töötajal on ligipääs OCR funktsioonile
Dokumendi konverteerimine muudetavasse formaati hoiab kokku aega uue dokumendi loomiseks
Paber arhiivide säilitamisega seotud kulude langus
Väiksem kulu hooldus-ja tugiteenustele

Kasud töötajatele

  • Võimalus kasutada OCR funktsiooni
  • Teksti otsing skaneeritud dokumentidest
  • Pole vajadust õppida, kuidas töötada uue tarkvaraga
  • Skaneeritud kujutise parandamine
  • Indekseerimine otsingumootorites
  • Universaalne failivorming sisestavate dokumentide puhul

Integratsioon

  • Integratsioon Microsoft Exchange või POP3 keskkonnaga – võimalus e-posti teel saata ülesandeid ja täidetuid ülesandeid vastu võtta
  • Integratsioon Microsoft Sharepoint keskkonnaga – võimalus konverteeritud failid dokumenditeeki üles laadida
  • Erinevate sisend-ja väljund töövoogude seadistamine
  • Võimalus integreerida teiste keskkondadega läbi Open API, XML Tickets, Web Services tehnoloogiate
     

Dokumentide töötlemise ja jaotamise lahendus

Lihtne, usaldusväärne ja paindlik skaneerimislahendus, mis annab kasutajatele varasemast tunduvalt suurema võimaluse skaneerimiseks, digitaalformaati üle kandmiseks, dokumentide jaotamiseks ja kasutamiseks. Kujutise töötlemise ja jaotamise funktsioon tagab skaneeritud dokumentide konverteerimise vajalikku formaati ja dokumentide arhiveerimise etteantud kausta. Lahenduse abil muutuvad protseduurid kiiremaks ja produktiivsemaks, meetod aitab vähendada organisatsioonisiseseid kulutusi, säästab haldusprotsessidele kulutatud aega ja võimaldab ettevõttel pöörata tähelepanu oma põhitegevusele.

Ülekandmine  

  • Andmete ülekandmine erinevatest allikatest, näiteks, multifunktsionaalsetest seadmetest, arvutitest, elektroonilistest postkastidest ja FTP serveritest
  • Kasutaja poolt kontrollitav indekseerimisvõimalus multifunktsionaalse seadme juhtimispaneelil
  • Dokumentide lihtne ja usaldusväärne indekseerimine võtmesõnade ja sõnaühendite kasutamisega, meta andmevalik
  • Otseühendus paljude jaotamiskohtadega: SQL andmebaasidega, FTP serveritega, ERP ja dokumentide juhtimissüsteemidega

Töötlemine  

  • Teksti optiline äratundmine (OCR) nii elektrooniliste kui paberkandjal dokumentidega töötamisel
  • Automaatne konverteerimine elektroonilistesse formaatidesse: Word, Excel, PDF, sPDF, JPEG, TIFF, XML ja PDF/A
  • Kujutise automaatne täiustamine ja elektrooniline pitseriga kinnitamine
  • Triipkoodide äratundmine dokumentide automaatseks jaotamiseks
  • Käsitsi kirjutatud teksti optiline äratundmine (OMR), näiteks, uurimis-ja ülekuulamismaterjalide jms skaneerimisel
  • Vormide äratundmine kergendab mitmesuguste vormide üksikutel väljadel oleva teabe töötlemist

Jaotamine  

  • Digitaaldokumentide lihtne edastamine otse multifunktsionaalsest seadmest ükskõik millise kasutaja elektroonilise posti aadressile
  • Skaneeritud dokumentide suunamine sisevõrgu ükskõik millisesse kohta
  • Skaneeritud dokumentide ülekandmine otse FTP serverisse
  • Ühendus ERP/DMS/CRM keskkondadega: SharePoint, DocuWare, Windream jt.